zondag 19 januari 2014

I'm dreaming of….A WHITE FLOOR!

Ja de kogel is door de kerk! De vloer in de woonkamer wordt dit jaar nog wit. En wel na onze vakantie in mei. Zo blij mee! Al heel lang staat dit op mijn to do list en wishlist, maar manlief moest er nog even over denken, maar die vindt het ook erg mooi, dus gaat het grote project over een tijdje van start. Ondertussen ben ik natuurlijk allerlei informatie over verf aan het inwinnen, want de verf die we boven hebben gebruikt voor de vloer, wil ik niet gebruiken voor de woonkamer. Hij moet nog sterker zijn. Dus tot de zomer vergaap ik me aan interieurs waarbij de vloer al wit is en doe ik ideetjes op, om wat meer kleur in ons interieur toe te passen. Mijn voorbeeld op dit gebied is toch wel de site van Zilverblauw. Anki laat zien hoe mooi kleur in een interieur is. Nou ben ik de laatste tijd erg van het zwart-wit en blond hout en ook dit zal blijven, maar er mag wel voor het komend seizoen meer kleur bij. En kleur komt bij een witte vloer ook erg mooi uit. Ook lijkt de kamer daardoor weer een stuk lichter!
Hier wat foto's waardoor ik erg geïnspireerd ben geraakt.










  1  stilinspiration 2 vtwonen 3 via: zilverblauw 4  Sukha



19 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd, spannend! Het wordt vast heel mooi Ag! Zoveel inspirerende foto's op internet met witte vloeren, heel gaaf!!!
    Wij hebben van dit idee afgezien, de vloer wordt binnenkort een stuk lichter, maar niet helemaal dekkend wit. Ook al een hele verandering als je ziet hoe donker hij is geworden in 5 jaar, niet normaal!!
    Nou lekker veel inspiratie opdoen voor jullie nieuwe woonkamer, leuk!
    Fijn weekend nog! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk, een witte vloer! Ik moet het helaas doen met laminaat (wel witachtig, maar toch..). Het wordt vast schitterend! En inderdaad, tot die tijd vergapen aan de vele mooie plaatjes van huizen met witte vloeren. Gelukkig bestaan er daar een heeeleboel van!

    Fijne zondag!
    Groetjes,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zal vast prachtig staan met jullie interieur daar twijfel ik niet aan. Een vloer kan ook zoveel met je interieur doen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben ook heel benieuwd Ag... mooie witte vloer, beetje kleur... Leuk deze veranderingen in het nieuwe jaar! Het wordt vast prachtig :-) Succes met jullie plannen x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet zeker dat het mooi word! de verf en laklaag moet je zeker even goed uit laten zoeken. Wij hebben een wit geverfde vloer gehad maar zag er na verloop van tijd (vrij snel) niet meer uit. Volgens mij heb ik het wel ergens voorbij zien komen laatst. Ga diep nadenken waar haha!
    Was het maar alvast Mei ♡

    Fijne week!

    X Steef

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf, hier wordt de vloer dit jaar of volgend jaar ook wit geverfd. Zal vast prachtig staan.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wordt vast heel erg mooi!! Meubels komen zoveel beter uit op een witte vloer!
    Als je de vloer aflakt met botenlak, dan zal ie beslist bestand zijn tegen vuil, stoten en krassen.

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi! Ik ben benieuwd naar jullie resultaat en ervaring. We gaan hier binnenkort onze (eiken) vloer weer schuren en lakken, maar een wit verfje is misschien ook niet mis...
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf! Ik begrijp jou, zou ik ook wel willen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Wit is ook mijn favoriete vloerkleur. Een heerlijk vooruitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke blog heb je zeg! geweldig een witte vloer, staat ook op mijn lijstje, ben benieuwd! heb je nu een houten vloer. Ik vraag me af of ik mijn laminaatvloer wel kan verven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waaauw spannend. Boven wel aangedurfd maar beneden niet. Ben HEEEUL erg benieuwd naar het eindresultaat.

    Liefs,
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a great home. It's just look like my dream house. The bedroom and the living room was awesome.The interiors used in the bedroom and the living room is unique and beautiful. The post has just gave me. Interior Design, 2014’s Color Trends For Your Home

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh jee wat een leuk blog,....via via hierop terecht gekomen en ik ga je ook maar volgen. Wat betreft de witte vloer..wij hebben de vloer laten olien maar ik ben hier niet tevreden mee. Onze schilder adviseert sigma verf. Deze hebben wij nl op de trap toegepast en blijft echt goed zitten. Aflakken met botenlak zoals Els adviseert is een goede optie maar maakt de vloer wel weer mee glimmend.
    Succes ermee en ik ben benieuwd naar het resultaat. Kom je ook een kijkje op mijn blog nemen. hetraadhuis1890.blogspot.nl
    Liefs Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw wat gaaf zeg ! ik hou ook echt van wit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat gaaf dat je de vloer echt wit gaat schilderen! Ben benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vind een witte vloer een van de mooiste vloeren die ze ooit hebben gemaakt. Jammer genoeg zie je wel heel erg snel als er haren op komen maar daarbij is het zo mooi om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik bewonder de waardevolle informatie die u aanbiedt in uw artikelen . Ik zal uw site bookmark!!
    Visgraat Parket

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...